Avslutning SPAREBANK 1 CUP med premieutdeling og bankett på Klækken Hotell 21.MARS 2015. Påmelding

Postet av Ringkollen Skiklubb den 16. Mar 2015

AVSLUTNING SPAREBANK 1 CUP – RINGKOLLEN 21. MARS 2015

Buskerud Skikrets – langrennskomiteen – har lagt årets avslutning av Sparebank1 – cup i forbindelse med Tour de Ski Ringerike -Hole. Konkurransene gjennomføres på Ringkollen 21. og 22. mars.

Kleivarennet arrangeres 21.mars. Dette er samtidig siste øvelse i sesongens cup som omfatter klassene 13 år t.o.m. junior. På formiddagen lørdag 21. mars arrangeres prolog/KM sprint, på ettermiddagen 21. mars går Kleivarennet med innlagt finale i Sparebank1-cup, mens Ringkollrennet går søndag 22. mars.

Langrennskomiteen vil i denne forbindelse ha et lite arrangement på Klækken Hotell med premiering for året cup. Samtidig vil vi ha medaljeutdeling for årets KM i sprint.

Kl 17:00 Buffet – Klækken Hotell
Kl 17:45 Premieutdeling Sparebank 1 Cup. Medaljeutdeling KM

BESPISNING- BESTILLING

Langrennskomiteen har valgt å gi en premiering i form av tilskudd til alle tilstedeværende under bespisningen på Klækken. Samtlige utøvere i cupen/KM medaljører får gratis servering! Øvrige betaler kun kr 120.

PÅMELDING

Av hensyn til beregning av antall bespisende, ber vi om at klubber/utøvere/foreldre rapporterer inn til LK leder Gabriel Johannessen, gabrieljohannessen@hotmail.com et anslått antall som vil spise på Klækken.

Frist: Snarest og senest innen fredag 20.3.