Fotografering og foreldremøte onsdag 7.okober.

Postet av Ringkollen Skiklubb den 5. Okt 2015

Hei!

Da er høsttreningen godt i gang og vi ønsker å invitere til foreldremøte i Ringkollen Skiklubb på Klækken hotell 7.10.2016, kl. 19.00. Her vil vi gå igjennom løper kontrakter, informere om aktuelle skirenn, hjelp til smøring på renn, trening og ski samlinger, reiser osv. Vi avslutter ca. kl. 2030.

Ungdommene møter kl. 1745
denne kvelden for å ta lagbilde. Det er viktig at de har på seg overtrekks dressen. Det er fint om de som har to overtrekks dresser tar med begge settene, slik at de nye som ikke har fått klubbdrakt kan låne til fotograferingen. Ta med dusjetøy , for etter trening blir det mulighet for en dusj før dere blir servert pizza kl.20.00. Viktig at dere kommer denne kvelden slik at vi får med så mange som mulig på lagbilde. NB! Viktig at alle kommer, om du ikke har anledning til å være med på treningen er det viktig at du kommer for å være med på bildet.

Legger samtidig ved en oversikt over skirenn for kommende sesong, der vi antar at flere av klubbens løpere vil delta.

Skirenn 2015-16.pdf

Velkommen til foreldremøte og fotografering.

Mvh. Styret