Julebord på Ringkolltoppen for seniorgruppa + andre sosiale

Postet av Ringkollen Skiklubb den 15. Des 2015

Invitasjon til utradisjonelt julebord på Ringkolltoppen.
Seniorgruppa i Ringkollen Skiklubb (stavganggruppa) inviterer til "julebord"
Dato: Torsdag 17.12.15 kl 19:30 . Stavgang for de som ønsker det fra Vangsskolen kl. 18 , med sekk på ryggen, løkt på hue og gjerne pigger under skoa. På toppen serveres gløgg , pølser og en liten rakefisktapas, og kake.
Vi gjør det enkelt. Det vil bli servert varme pølser, kaffe og kake. Unge Skavhaug frister med smaksprøver av årets rakfisk. Drikke av svake eller sterke sorter medbringes etter eget behov.
I år som tidligere ønsker vi mange deltagere enten du er aktiv, mosjonist, medhjelper eller bare sosial og selskapssyk.
For å dekke våre utgifter vil det måtte bli en spleis, så ta med "kæsj"
Ta med tørre og varme klær i sekken. Sitteunderlag for harde benker anbefales.Ingen garderobe, men ny utedo er på plass.
Det settes opp gratis buss fra Ringkollen til Hønefoss etter festen. Gi beskjed om du ønsker plass på bussen ved påmelding til Paal Sand
tlf 452 58 256. Velkommen skal dere være.

Fakler viser beste vei til toppen. Anbefaler staver også for de som ikke går fra bygda; kan være noe isete.
Vælkømmen 🚀