Meldemstilbud på nytt treningssenter i Hønefoss

Postet av Ringkollen Skiklubb den 25. Jan 2016

Vi har i inngått sponsoravtale med HQ treningssenter. De tilbyr alle våre medlemmer medlemskap i HQ treningssenter for kr. 349,- pr. mnd, 12 mnd. bindingstid, (ordinær pris kr. 399,-). (Ekstra tilbud til de 250 første medlemmene med kr. 299,- pr. mnd), Samt at de gir klubben 10 % av inntektene på senterets vareautomater. (Det nærmet seg 250 medlemmer før helgen så usikker på om det er flere plasser igjen til denne prisen). Ved innmelding så bruk kampanjekode «Ringkollen». Gjelder alle våre medlemmer.

HQ er det nye treningssenteret som skal starte opp i de gamle postlokalene i Osloveien. Senteret starter opp 1.2.2016 Lokalene er helt ny opp pusset og de har høyt fokus på topp tredemøller, apparater og godt inneklima. Senteret vil være det mest moderne treningssentret på Ringerike.

Åpent hver dag hele året, åpningstider fra kl. 05-01 på hverdager og fra kl. 07-01 på helgene. For mer info. http://www.highquality.no/