Sparebank 1 - Ringkollen rett opp

Postet av Steinar Aasnæss den 3. Aug 2021

Vi har gleden av å invitere til:

Arrangementet blir gjennomført i henhold til Covid-19 forskriften. Forbehold om endringer i gjennomføring av arrangementet i tilfelle nye retningslinjer for gjennomføring av idrettsarrangementer.

Onsdag 25. august 2021 - RINGKOLLTRÅKKET

Sykkel: Hønefoss – Klekken – Ringkollen. Distanse ca. 11 km og samlet stigning ca. 560m Fellesstart kl. 18.00 ved parkeringsplassen Vesterntangen Med. Senter (Katolske). Sykkeltype: Mtb og landevei. Hjelm påbudt. Pga. veiarbeid vil mulig målgang være på Jaklefoss.

Onsdag 8. september 2021 - RINGKOLLKLYVER’N
Løp: Vang skole – Smeden – Gamle Ringkollvei – Ringkolltoppen Distanse ca. 6 km og total høydestigning ca. 550 m.
Fellesstart kl. 18.00 ved Vang skole som ligger ved Haug kirke.

Rulleskirenn: Vang Skole – Klekken - Ringkollen.
Distanse ca. 8,3 km.
Fellesstart kl. 18.00 ved Vang skole som ligger ved Haug kirke. Klassisk stil. 2'er hjul. Hjelm påbudt. Pga. veiarbeid vil mulig målgang være på Jaklefoss.

Påmelding til Tormod Lie Johansen E-post: liejohansen@me.com senest en dag før øvelsen. Etteranmelding senest 1 t. før start.
Startkontingent: Kr. 150 pr. øvelse betales med kontanter eller Vipps. Vipps: Arrangementer Ringkollen SK #84112-Ringkollen Skiklubb

Du kan velge om du vil delta på en eller flere av øvelsene. Premiering i hvert arrangement og blant de som deltar på alle tre arrangementene.

NB!
Nulltoleranse ved symptomer på luftveisplager.
Ledsagere oppfordres til ikke å oppholde seg i start og målområde.
Alle tilstede i start og målområdet må registreres.
Deltakerne må selv medbringe drikke.