Invitasjon til å bli medlem av Ringkollen skiklubb

Postet av Ringkollen Skiklubb den 14. Mai 2015

Til alle skiløpere født år 2001 eller tidligere og deres foresatte.

Ringkollen Skiklubb inviterer alle løpere som vil være med å trene/satse på langrenn. Treningsgruppa vår er pr. i dag på ca. 25-30 løpere. Gutter og jenter fra 15 år til senior. Du trenger ikke å delta på skirenn for å være med oss. Vi ønsker å gi et tilbud til all treningsglad ungdom som liker å gå på ski, og som ønsker å utvikle seg videre.

Vi starter opp med ny sesong 20.mai 2015. Det er fellestreninger på mandager frem til ferien. Etter sommerferien vil vi ha fellestreninger mandager og onsdager. I sommerhalvåret er det forskjellige oppmøtesteder etter hvilke type trening som skal gjennomføres, men i hovedsak starter treningene fra Klekken hotell. På sommeren prøver vi også å samle oss til langtur på søndager.

I vinterhalvåret starter treningen med utgangspunkt fra Ringkollen skistadion. Treningsinformasjon blir lagt ut på Facebooksiden til Ringkollen Skiklubb dagen før treningen. Fellestreningene starter opp igjen ved skolestart i august, og foregår på barmark frem til snøen kommer. Utøverne deltar på treningssamlinger som arrangeres for Buskerud skikrets, og i tillegg har klubben egen snøsamling i november på Beitostølen.

For medlemmer dekker Ringkollen Skiklubb startavgifter. Opphold og reiseutgifter til skirenn som foregår langt hjemmefra dekkes delvis eller etter avtale.

Vi kan også tilby klubbklær til gunstige priser.

Den 20. mai holder vi ei oppstartsamling hvor nye og «gamle» kan møtes for å bli kjent. Opplegget blir en løpetur, deretter sosialt samvær med noe informasjon og et foredrag om tøyning. Vi serverer pizza og drikke. Fint med en tilbakemelding om du/dere kommer. Oppmøte Klækken Hotell kl 1800.

Høres dette interessant ut? Send en epost til Krister.Sorgard@bilia.no.

Vi håper å se deg på trening i mai.

Sportslig hilsen

Knut Voreland